Sykepleierstudenter

KIR Avd sengeområde Bodø, Nordlandssykehuset

Hei, ja akkurat du som er sykepleierstudent 🙂

Nå har du mulighet til å søke helgestilling hos oss på Kirurgisk avdeling sengeområde i Bodø.

Vår avdeling består av totalt 68 senger fordelt på kar, uro, ortopedi, gastro, gyn, øre-nese-hals, bryst og endokrin kirurgi.

Vi er inndelt i tre sengeområder, i nye oppussede lokaler i høyblokka i Bodø.

Vi er en faglig dyktig gjeng, som så gjerne ønsker å bidra til trygghet, trivsel og arbeidserfaring gjennom studietiden, og til fremtidige kollegaer i sykepleieryrket.

Derfor er vi veldig interessert i at akkurat du kan komme å jobbe sammen med oss frem til du er ferdig som student, og kanskje trives du så godt at du kan tenke deg å fortsette som vår kollega når du er blitt sykepleier.

Vår avdeling har mye spennende å by på, og vi ønsker å skreddersy helgejobben for deg.

Eksempel på dette kan være:

• Rullere mellom sengeenhetene
  • Jobbe en aften i uka, i tillegg til helg
  • Jobbe med hinkehelg, annenhver helg eller hver tredje helg
  • Grunnleggende og helhetlig pleie
  • Tverrfaglig samarbeid internt og eksternt
  • Prosedyrekrevende arbeid
  • Sykepleierstudent
  • Grunnleggende ferdigheter
  • Det er en fordel om du har erfaring fra pleie, men ingen krav
    – Opplæring i relevant medisinteknisk utstyr vil bli gitt
  • Engasjert og nysgjerrig
  • Ønsker å jobbe med mennesker
  • Trives med en hektisk arbeidshverdag
  • Liker å jobbe i team
  • Trygg og god opplæring, med eget opplæringsprogram
  • En fagdag pr halvår (tilpasset skoleplan)
  • Permisjon uten lønn når du har praksis
  • Lønn etter gjeldende lover og avtaler
  • Gunstig pensjons- og forsikringsordninger gjennom KLP
  • Muligheten til å arbeide i et spennende og godt fag- og arbeidsmiljø.
  •  Nye moderne lokaler og utstyr

Søknadsfrist

02.08.2020

Arbeidsgiver

Nordlandssykehuset

Stillingstittel

Sykepleierstudenter

Jeanette Mehus Coucheron
Avdelingsleder
Jeanette.Coucheron
@nordlandssykehuset.no

Gode muligheter for videreutdanning med stipendordning

Ønsker du å ta videreutdanning? Hos oss legger vi til rette for akkurat det!
- Nordlandssykehuset gir 80% lønn til studenter som tar master i spesialsykepleie i anestesi, barn, intensiv, operasjon og kreft (ABIOK), samt videreutdanning i psykisk helsearbeid for sykepleiere

Kirurgisk klinikk

I Kirurgisk klinikk har våre medarbeidere kunnskap og holdninger som gjør at vi skaper gode, trygge og tilgjengelige helsetjenester. Vi sikrer høy standard på tjenestene ved kontinuerlig kvalitetsforbedring. Derfor legger vi til rette for at ansatte med interesse og engasjement for forbedringsarbeid gis opplæring, ansvar og støtte. I kirurgisk klinikk deler vi gode erfaringer, bidrar til forbedring og lærer av våre feil.  Vi planlegger og samhandler på tvers av avdelinger, klinikker og lokasjoner til det beste for pasienten, og møter alle pasienter og medarbeidere med høflighet og respekt og spør: "Hva er viktigst for deg?"
Kirurgisk klinikk har 13 medisinske spesialiteter med pasientbehandling på tre lokasjoner; Bodø. Lofoten og Vesterålen. Klinikken har ca. 800 ansatte fordelt på leger, sykepleiere, spesialsykepleiere, helsefagarbeidere / hjelpepleiere og merkantilt personell Klinikken legger til rette for fagutvikling og samarbeid på tvers av lokasjonene for å sikre god kvalitet.