Få heltidsstilling i Nordlandssykehuset

Magne (52) ville prøve noe nytt etter 18 år, Pernille (24) kombinerer somatikk og psykiatri og Sarah (35) fikk fast jobb etter endt utdanning. Slik hjelper Bemanningssenteret sykepleierne med å få 100 prosent fast stilling i Nordlandssykehuset.

Bemanningssenteret jobber for å fremme heltidskultur i sykehuset og tilbyr 100 %-stillinger i ulike modeller. Noen jobber hele sin stilling i Bemanningssenteret, mens andre kombinerer deltidsstilling på moderpost med stilling i Bemanningssenteret, slik at de totalt jobber heltid. I begge variantene får du din egen arbeidsplan som sikrer deg forutsigbarhet.

Det forteller Irene Flatvoll-Pedersen, Ann-Katrin Kristiansen og Greta Ingrid Hovde ved Bemanningssenteret i Nordlandssykehuset.

– Det skal være trygt å jobbe som sykepleier ved Bemanningssenteret. Vi vektlegger god opplæring og begrenset rullering. Det finnes mange muligheter og kombinasjoner, og vi har sykepleiere som jobber innen ulike felt i somatikken, samt de som kombinerer somatikk og psykiatri. Å jobbe i Bemanningssenteret vil gi deg en bred og allsidig kompetanse som er svært ettertraktet innenfor helsetjenesten.

I dag har Bemanningssenteret sykepleiere tilknyttet alle klinikkene som har døgnsenger ved lokasjonene i Bodø.

– Vi vil også kartlegge mulighetene for et tilbud i Lofoten og Vesterålen. De positive erfaringene vi har gjort oss, gjør at vi i tillegg ønsker å se mot andre faggrupper, slik som helsefagarbeidere.

Ta gjerne kontakt med Bemanningssenteret om dette hørtes interessant ut!

Portrettbilde av Irene

Irene Flatvoll-Pedersen